U korporativnom volontiranju organizator i/ili sponzor volonterskog programa je tvrtka, koja se na taj način uključuje u pozitivne inicijative zajednice, doprinosi dobrobiti pripadnika ranjivih skupina ili pomaže u očuvanju i održivom razvoju okoliša.
Ovakvim volonterskim aktivnostima, koje u pravilu uključuju veći broj djelatnika tvrtke, učinkovito se jednokratnim ili kontinuiranim akcijama doprinosi većoj kvaliteti života, izgradnji zdravih stilova života, neformalnom učenju i stjecanju kompetencija te većoj uključenosti u zajednicu pripadnika ranjivih skupina, kao što su djeca, stariji, osobe s invaliditetom …
Dobit je uvijek obostrana: dobiva i zajednica i korporacija. Volontiranjem se tvrtke promoviraju kao društveno odgovorne. Djelatnicima korporacije volontiranje pruža motivirajuća iskustva, povećava njihov angažman na poslu, potiče timsku suradnju i inovativnost zaposlenika te omogućava zaposlenima strukturirano uključivanje u etički i održivi razvoj zajednice i stvaranje kohezivnog društva.
Vlatka Šimunović